piątek, 4 lutego 2011

Marazm?


Nie … powiedziałbym ,że przeciążenie materiału połączone ze straszną gonitwą przez każdy dzień – innymi słowy mnóstwo osób męczy dupę o mnóstwo rzeczy. Co ja Wam (widzę ,że się grono obserwatorów powiększyło co mnie bardzo cieszy, really) będę się żalił, człowiek też ma swoje życie, dzieciaka w drodze J , raz na jakiś czas zagra sobie w Arkham Horror (boska planszówka, jak ktoś jeszcze nie grał a ma okazję to polecam i ew. zapraszam osoby z Krakowa) i takie tam … ale poczekajcie jeszcze parę dni obiecuję ,że coś ciekawego i w miarę sytego n/t Klanarchii się tu pojawi (zważywszy na to ,że jestem w posiadaniu Szarpanego Miasta – pierwszej do Klanarchii przygody więc może czeka nas recenzja?). Oprócz tego planuje i myślę nad czymś oprócz tego bloga. Mam sporo materiałów dot. kronik Świata Mroku w który gramy w parę osób od jakiegoś czasu. Jest tego na tyle ,że zbierze się w sam raz na mini-setting osadzony głównie w południowej Polsce. Generalnie grany przez nas jest tzw. nWoD ale nie jesteśmy jakimiś purystami i da się ów materiał śmiało po małych modyfikacjach przemienić na starą edycję – z resztą w materiałach znajdują się do tego również wskazówki. Tak więc w niedalekich planach mam nowy projekt, nową stronę i jak się uda to miejsce w którym w przyszłości może znajdzie się duzo fajnych tekstów. Co do owego settingu do WoD’a to mam zamiar przedstawić go w następującej formie - http://www.haunted-memories.net/wiki/Main_Page . Ci ludzie (głównie Austriacy) stworzyli coś niesamowitego przy czym prostego i intuicyjnego. Opis kroniki, miejsc, organizacji, NPCów (generalnie wszystkiego) w formie Wikipedii. Bardzo poręczne – miałem koncepcję aby wszystkie materiały umieścić w formie pliku Wordowskiego z ewentualnym spisem treści bądź innymi linkami ew. spróbować swoich sił w walce ze standardem PDF ale to wydaje się najlepsze rozwiązanie. Oczywiście nic nie zastąpi wydrukowanych materiałów po które można sięgnąć – nie zawsze ma się dostęp do neta, jednakże sami przyznacie ,że jeśli do przewertowania jest około 30 stron materiałów w poszukiwaniu jakiegoś hasła to lepszą opcją jest po prostu wpisanie tego słowa w wyszukiwarkę na takiej stronie, oceńcie sami – w/w strona mnie dość zainspirowała.


P.S. Micronus powiedział mi abym umieścił linka do jego kolejnego prywatnego już projektu (po jakimś tam Bunkrze, Zakazanej Rzeczywistości którą stworzył incognito w wielkiej tajemnicy) – Pandorum. Ze swojej strony polecam zarówno blog jak i rozkminy tego jegomościa aczkolwiek w Hexa jest raczej cienki i grając jest strasznie nastawiony na napierdalanie. 


Tak czy inaczej pozdrawiam wszystkich i sorka za brak aktywności. 

1 komentarz:

  1. Arkham Horror - grałem dwa razy, dość dawno temu. I zasadniczo jestem na 'nie' :P - nie wiem, może mieliśmy 'pecha', ale rozgrywka strasznie się mi nużyła (ciągle siedziałem w jednym 'pokoju'). W zasadzie jednak, może mi się gust zmienił przez te +/- 6 lat :).

    Czekam na więcej informacji dot. mini-settingu :).

    Pozdrawiam,
    Skryba.

    OdpowiedzUsuń